:)

Kom typ precis hem från haninge centrum. Jag köpte en nyårs kjol som ni får bild på sen. Imorrn är det nyår!! fast jag har väldigt forbi för raketer, men det ska det bli kul. Hur ska ni fira er nyår ? nu sitter jag och dricker varm choklad med vispgrädde i , super gott ! puss på rumpan, Hannah



haha dålig bild men det här köpte jag idag:
svart hög kjol ginatricot - 249 kr
halsband ginatricot rea - 39 kr, innan 89 kr
igår köpte jag en halsduk på H&M - 149 kr
sen fick jag en mobil idag och ett par vantar av mamma igår haha


Kommentarer
Postat av: johanna n

aa vi måste vara hannah !<33

2009-12-30 @ 18:04:24
Postat av: hannah

När ska vi vara då ? Kan inte smsa har inga pengar på mobilen -.- <333

2009-12-30 @ 18:09:34
URL: http://finasteflikkorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0