/Hannah

Hejsan ! har inte kunnat blogga för internät funkade inte o så. Igrå va jag iaf hemma hos familjen Linde och det va typ 40 pers där och det var kulkul. Vi eller jag tjockade i mig lite godis och sånt där, sen mötte jag och Elin, Amanda och vi skulle ha snöbollskrig men sen orkade vi inte . sedan så gic vi hem till mig och skulle hämta en film och då puttade jag och Amanda ner Elin hela tiden hhah !! Men sen när vi va hos Elin orkade inte Elin kolla på filmen så vi gick ner och va lite sociala istället. och sen körde vi sanning elr konka me elins lillasyrra och hennes kompisar hah. Sen skulle Amanda hem och jag sov över hos elin. Idag dårå på morgonen gick jag upp ganska tidigt och jag pratade med Elin men hon ba: TYST! så jag gick ner istället och  kollade på "disaster movie" haha skit rolig, och sen kom elin ner och kollade med mig. sen åt vi frukost och kollade lite på "turistas" hah våran favvoruit film viist? och sen gick jag hem och har bakat och sånt där och har haft snöbollskrig. hahah jag ställde mig under huset och då ramlade all snö från taket ner på mig. haha skit kallt. oj nu har jag skrivit om igår och idag. där fick ni lite att läsa om!


Dagens låt som jag lyssnat på hela dagen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0