/Hannah

Nämn något som gjorde dig glad igår: mitt sällskap ;)
Vad gjorde du kl 08 i morse? åkte buss tror ja
Vad gjorde du för 15 min sedan? dukade tror ja (a)
Det sista du sa högt?  Vad gör du ?!
Det senaste någon sa till dig: hahahha kommer inte ihåg :P
Vad har du druckit idag? inte så mkt
Vad var det senaste du åt? mat hos jossan
Vad var det senaste du köpte? tuggtumi
Vad är det för färg på din ytterdörr? brun trorja
Vad är det för väder hos dig nu? snö
Godaste glassmaken? choklad !
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Kanske
Sover du tungt? oftast
Drömmer du mardrömmar? ibland
Trivs du med ditt jobb? jobbar inte
Favoritklädsel? leggings,jeans
Favoritlåt just nu? venne, olika
Vad ser du om du tittar till höger? fönster
Vad gör dig glad just nu?  vet inte
Vad ska du göra härnäst? det vet jag inte, det får ja se sen
Höger el vänsterhänt? vänster
Humör just nu? Trött !
Favoritgodis? choklad och salt !
Kläder just nu? jeans och tjocktröja
Sommarplaner? oj.. Det är mkt det ! :D
Hur många kuddar sover du med? 2 eler 3
Morgon eller nattmänniska? Natt
Vad är viktigast för dig? Mycket!
Är du kittlig? sådär 
Snarkar du? 
haha jag vet inte!
Stjärntecken? Stenbock
Äckligaste insekten? spindel !!
Stökigt el välstädat? stökigt innan ja städar
Vad längtar du mest efter just nu? Julafton !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0