Hannah hissar&dissar

- snart jul. Längtar som fan! Vill bara ha jul just nu, eller först jullov men på jullovet kommer ju jul. Det är så mysigt och jag bara älskar julafton !

- Julklappar. Det är skit kul att få paket, men jag älskar också att ge paket. Så kul att se hur glada dom blir om dom verkligen får vad dom önskat sig. Kanske gillar jag mer att ge paket än att få själv. eller lika mycket, vet inte riktigt haha.

- Vår blogg ! den är ju bara grym visst Kimberly? Vi har inte haft den alls länge och vi har ändå skrivit sjukt många inlägg. Så i den här hissningen hissar jag också mig & Kimberly för att vi bloggar så mycket. haha hoppas det bara fortsätter så!

- skolan -.- juste nu äre så mycket som händero ch det känns som att jag inte riktigt följer med ! Fast skönt att det slutar snart för behöver verkligen en paus !

- julkalendern. skiiiit dåligt ! det har typ alltid varit dåligt tycker jag. Detk ommer aldrig någon bra julkalender, och vad är det här för någon lixom ? har sett 1 gång och tyckte det var skit tråkigt direkt. diss för julkalendern, kom med något bra i stället !!!

- regn. Hela jävla november regnade det, och det får inte fortsätta så hela december ! Vill ha snö nu faktiskt! Mycket bättre än när det regnar hela tiden ! mysigt med lite snö, men inte så att det försvinner direkt och blir snöslask och så , bara snö som ligger där ett tag sen kan det försvinna ! diss för att det regnar i Sverige HELA TIDEN!


Kommentarer
Postat av: mmautildah

TAAACK DETSAMMA!:)

2009-12-07 @ 18:13:06
URL: http://mmautildah.blogg.se/
Postat av: hadi

heh tack , detsamma! ^^

2009-12-07 @ 19:24:59
URL: http://hadiley.blogg.se/
Postat av: kimberly&hannah

jag vet denäger hanni ! :D

2009-12-07 @ 20:23:35
URL: http://finasteflikkorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0