lisssssta

Kommer du ihåg vad du drömmer på nätterna? ja somtimes
Har du drömt “sann-drömmar” någon gång? Jag venne 
Hur bor du: vitt hus alla vet :o
Brukar du komma i tid: nää eller ibland 
Hur lång är du: enochsjuttioooo
Kan du laga mat : ja
Vad har du på dig just nu: bikbok thigts röd hög tjol ucla tröja (?)
Hade du en bra kväll igår: jaa malin sov hos mig 
Vilket är ditt senaste inköp: chips och läsk HAHA
Din favoritdryck på morgonen: ämm , jooos 
Var fick du dina senaste pengar ifrån: pappii
Har du sovit i din egen säng inatt: japp
Vad hade du sönder senast: min mobil
Varm favoritdricka: chaii latte 
När gjorde du senast något riktigt dumt: förraveckan 
Saknar du någon just nu: hm , jaa !
senaste person du kramade: en ille jag och emelie träfade idag :P 
Senaste person du ringde: dig
Senaste person som ringde dig: hemlig 
Vad drack du senast: berra bus , trorja det hette 
Vill du ha barn: ja 
Längtar du till din nästa födelsedag: JAA   
Är du sugen på något nu: njaa , nej eller jo chipsen i min påse !
Använder du hudkräm: va ?
Brukar du baka: nepp 
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: ja ganska 
Vilken låt lyssnade du senast på: vinnar låten i idol
Har någon annan sovit i din säng inatt: ja ;)  
Har du pengar på mobilen: abonemang så ja 
Vilken svordom använder du mest? fitta , fan 
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? halv sju 
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? bror på  
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? ett par as fina skor haha 
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? ja tror det 
Vad åt du till middag senast? kött :)
Kan du vissla? nej :(
Tittade du på tecknat när du var liten? såklart pippi ! 
Pratar du några andra språk? ja englisccch
Har du gråtit offentligt? haha aa kmr du ihåg emelie ? 
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? jajaja ska ta i naveln efter julen tror jag :) 
Vad har du med dig in på bion? oliika
Vad har du för väder? Snö
När sov du senast på golvet? inte vett ja 
Gillar du din boendesituation? ja 
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 14 , fjortis 
Tycker du om att krama folk? älska
Äger du en digitalkamera? jjag tappade bort min :( 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0