ngt tråkigt -.-

1.Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg.
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et.
4. Gör likadant på varje fråga.

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
kom till tunnelbanorna som går mot stan vid spärrarna för jag kan inte gå
igenom för jag har högt sl kort <3

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Vad gör du ? :)<33

3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
Juste du har inga pengar på mobil ! hahah du kan inte svara ! :P <333

4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Jag ringer dej snart ! :D <3

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Vad gör du ? :)<3

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Skulle vi träffas idag ? :)<3<3

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
jag ska sluta älska dig när en stum man säger till en döv kille att en blind person
såg en förlamad kvinna gå på havet!
skicka detta till alla vänner du vill behålla under 2010<33

8. Vad vill du höra mest av allt?
Smsa ? :)

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
 kom ! :D <33

10. Din romantiska replik?
-.-

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
SVARA ! :@


Kommentarer
Postat av: Josefin - I don't do normal

sv: Tack :D Jag känner igen dedär hosthost :D

2009-12-29 @ 14:33:29
URL: http://honjosefin.blogg.se/
Postat av: Josefin - I don't do normal

sv: Jag har också haft den på min blogg :)

2009-12-29 @ 14:58:52
URL: http://honjosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0