sover hos elin ,

ja just nu sitter elin och lockar håret på mig och vi lyssnar på musik sammtidigt , elin hade fått jättte sexiga kläder av sin syrra . efter skolan gick vi hem och tittade på teve hemma hos mig , i ca 3 timmar . vi va jätte trötta . sen skulle vi titta på one tree hill för att vi trodde att hannah hade glömt sin box his mig , men nej det hade hon inte så att jag och elin tänkte vandra hem till hannah och fråga om vi fick titta på one tree hill hos henne . men då ville hon sova så vi spreng in i hennes hus och låg och garva i hennes säng , honblev as sur ! imorgon ska jag på morgonen hem från elin till emelie , och nu ska jag blogga om någonting mer intressant :) /k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0