stan hela dagen

Hellu ! kom precis hem från sstan. Först åkte vi dit med skolan och var där typ 1, och gick runt i gamla stan, skit tråkigt & kallt ! Men sen fick man antligen följa med hem eller stanna. Så jag , josefin, johanna och sofia stannade eller vi åkte till hötorget och sånt och gick runt och köpte lite saker. Jag & johanna köpte en julklapp tiull josefin, coh sen köpte jag julklappar till några andra. Sen tjockade vi oss på donken också ! haha juste när jag och soffan skulle på toa stog vi såhär i kön och då vare en tant bakom oss. hon såg lite ut som en uteliggare :O Hon ba: äre jobbigt m tandställnnig Sofia ba: lite. sen fråga hon lite mer , sen fråga hon inget mer. Och sen fick jag ett sms hon ba: är det bra att ha mobil ? ja ba: ehum,. aa.  haha skit skum fråga värsta knäppa sakerna :O Vi stod typ i kö i 20 minuter, tog skit lång tid.
Ska kanske ut i kväll venne om jag orkar, Johana vi smsar varann om vi ska ut, och Josse vi snackarp å msn ! :) Puss på er !

Lite bilder från idag:


malin skit cool ! påväg till gamla stan m klassen

jag, tomten och josefin

va i en affär me as söta gosedjur (a)


jag & johanna och ngn där bakom (?)

HAHA !


Kommentarer
Postat av: Anonym

jävla wannabees

2009-12-18 @ 19:37:46
Postat av: hannah

Du är ? ! Tönt

2009-12-21 @ 19:37:54
URL: http://finasteflikkorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0