stan imorgon

Nu har jag varit ´duktig och pluggat lite, och så har jag slått in lite julklappar.Ska snart fortsätta plugga tänkte bara vara snäll och blogga lite först. Imorrn på morgonen har vi först matte prov -.- sen ngt mer sen lunch trorja , sen så ska vi åka till stan och gå runt lite där och så. Sen så ska jag , johanna, josefin och Sofia stanna dära och jag ska köpa typ 8 julklappar! Men jag kom på en sak nu !!!!1 Man måste ju typ ha en lapp som mamma och pappa måste skrvia under och jag har ingen sån lapp ! venne vart den äääär! shiiit hoppas jag får stanna där ändå, som kanske kan skriva på ett vanligt papperatt jag får stanna!!! Annars måste jag lixom först åka me till skolan sen tillbaxn dit och dt pallar jag lixom inte! :O jaja får se hur det blir. Puss Hannah

Det dampaar när man ska ladda upp bilder så det blir inga. Hallå äre ngn som kan svara på varför min datan blivit  skit seg ? :O den var jättesnabb förut men nu har den blivit as seg. aja herå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0