tagen från min gammla blogg

u tänkte jag bäretta lite om mig här , jag heter kimberly wremborn och är född den 24 juni 1996 i sverige .jag har inget mellan namn & ingen kallar mig för något för att jag inte vill . jag har flyttat 6 gånger och just nu bor jag i en villa i trollbäcken alla vet vart jag bor , någon som inte vet ? jag bor granne med min seriösa & söta kompis hannah bekking. jag har gått i sofie bergs skolan i sex år . där var jag med victoria larsson alltid vi var as thigta vi typ va varge dag & sen när vi bråka så var vi tvungna att prata med rektorn för vi typ slog varann ? huh . då var mina bästa kompisar malin hedman & victoria larsson . sen i sexan började jag i kmula , blev kompis med linnea käll & linnea myrstenäven kallade källan & myran . sen blev jag rätt så bra kompis med källan . träffade ganska många nya kompisar och så . sen som alla vet blev jag kompis med emelie olsson pch vi va hela tiden alla tyckte typ att emelie dissa alla för mig och så . sen träffade jag johanna stålnacke och vi blev också jätte bra kompsiar . och inte så jätte många visste men ja var ochså skit tihgt med makin carlehorn ett tag , vad hände ? men iallfall jag rider & sjunger . sjunger hos en sång peddagog (stavning ?) som var med i eourovison  gick inte så bra men hennes låt spelas på radion ,( INTE OPRAN ! ) mina bästavänner nu heter emelie olsson , johanna stålnacke & så har jag två as bra vänner också hannah bekking  och elin linde . som sagt jag är även gjord för att göra bort mig . jag bryr mig inte längre alla har sett det mesta som jag har gjort redan .  det var lite kort om mig , just tro det eller ej men jag har aldrig varit kär .


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är sångpedagogen?

2010-08-26 @ 16:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0