TC

Hejsan. sitter och äter choklad nu. Skulle träffa Elin idag men hon är fortfarande i farsta och tror inte hon kommer hem än så får se om vi ska träffas sen ändå ! Idag åt jag världens godaste efterrätt som syrran gjorde. SKIT GOTT ! typ smält vitchoklad grädde och massa annat haah. Idag har jag iaf varit med josefin och vi åkte till tyresö centrum och hon köpte massa julklappar! haha vi spelade in en jättebra film :P
Imoorrn ska jag också vara m henne och venen vad vi ska göra, vi slutar ju 10 imorrn. Sen ska jag hem och fira mamma som fyller år i morrn ! JUSTE det är julafton om 3 dagar!!!!!!!!! längtar jättemkt nu !!! Har köpt klart alla julklappar utom Elins, som nästan är klart ska köpa klart i morrn hennes. juste alla tjejer i kumla skola ni måste ha tomteluvor på er imorrn (a) Juste kanske inte blir så jättebra blognning på jullovet men jag ska försöka i allafall puss / Hannah

Malin & Sofia , längesen ! ( MALIN VA BLOND DÅ) :D

http://intebaralovisa.blogg.se <---  design tävling ! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0