100 gånger gillt (:

Slumpa sms i din inkorg och svara med svaret du fick på ditt sms!
1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
vänta på bussen i 15 minuter sen råka jag hoppa på fel buss -.-<33333333333333
2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
jag ger dig en glass
3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
hej boll
4. Vilket sms blev du mest berörd av?
tro vad du vill<3
5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
okej röker du?<3
6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
yes:)<3
7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
varför?:O:P<33333333
8. Vad vill du höra mest av allt?
sa det nyss såg jag haha :P
9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
skåpet kom du måste berätta
10. Din romantiska replik?
du säger inte till mig <33
11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
nej nej :) <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0