design på g

Idag har jagvart i skolan dårå. SEn efter va jag m kimberly eller jag är fortfarande m henne :)haha när vi kom till skolan på morgonen gick vi in till toan och sen fastnade vi där, men sen typ tryckte kimberly ner handtaget och typ flög ut skit kul. Sen idag gick jag och sofia till alleplan och sofia kollade typ bara åt höger och till vänster kom en bil i skiiit snabb fart, fast den borde stannat för det var övergångsställe, och sofia bara gick för hon såg inteden och den typ tvärstannade och typ körde på lite löst på hennes ben. Skit läskigt och jag märkte inte när hon bara gick över :O Men hon gjorde inte illa sig som tur va :)

Nu tog jag och Kimpan precis lite bilder som vi ska använda till designen som Kimpan håller på m nu !
Vi vet att det har varit ganska dålig upptadering så vi förösöker bättra på det . Men nu måste jag göra
en sak. HEjdå !



Kommentarer
Postat av: ayti

sv: tack! :D

2010-01-19 @ 17:33:53
URL: http://ayti.blogg.se/
Postat av: malin makebelieve

sv: tack ^^

2010-01-19 @ 18:07:13
URL: http://postbedtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0