Hatar dej !

är skit sur nu men det skaa jag inte skriva om nu ! -.-
Idag vaknade jag typ hlav 8 ! skit tidigt sen försökte jag somna om men det gick inte ! Idag ska jag och mamma åkao hc köpa en skinnjacka till mig. Omj ag ihttar ngn fin såklart haha. På måndag äre valdag eller vad man säger och då fick man välja mellan olika sake och jag ska åka skidor med Sofia, och massa andra ska oxå med såklart haha. Ska bli skit roligt. MEn vi ska typ mötas vid skolan halv 7 så man måste typ vakna klockan 5  då ! hah kommer aldrig orka! Sen ska man sitta i en buss i några timmar tror jag. Vi ska förästen åka till kungsberget för er som inte vet. Jag är 6:a på att hyra skidor och Sofia är 7:an. Förut blev jag typ 96:a på att hyra och fick vänta i typ en timme så nu behöver vi kanske bara bvänta i 10 minuter eller sådär så det är bra. Men nu ska jag gå och äta frukost. Hejdå / Hannah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0