Hiss&Diss


- Lov ! Så jävla skönt.

- finasteflikkorna.blogg.se måste hissa våran blogg. Tycker vi har kommit långt med den, vi har inte
bloggat länge alls, men ändå har vi många bloggläsare och bra uppdatering (stavning?) så hiss för vår blogg!

- Vänner som man kan lita på . Som man kan berätta allt för utan att dom säger till någon.

 



- skolan -.- kul att komma dit och träffa alla, men jobbigt med alla läxor och sånt där! och att gå upp
tidigt och sluta sent. sjuukt jobbigt !

- Skitsnack. det förekommer överallt. visst, jag kan säga att jag har snackat skit och det tror jag nog alla
har. Men det är ju inge kul för den man snackat skit om. Det kommer oftast fram och då brukar det oftast
inte vara så snälla saker. Diss för skitsnack !

- snön! Jag älskar egentligen snö , men jag tycker bara det ska vara det runt jul och nyår , sen kan det bara
försvinna. Nu är det bara kallt och jobbigt men snö . Hoppas det inte håller ända fram till mars !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0