idag

Hellu. Kom precis hem nu. Har varit i tyresö centrum m carro & Kimberly. Vi käkade först på donken , sen gick vi till st cupen tjejernas, men vi var där i typ 5 minuter, sen gick vi till nyboda och kollade på killarans st cup men dom hade precis kört typ så vi var där i kanske 15 minuter sen gick vi till busshållplatsen. Och bussen gick om typ en halv timme så jag och Kimberly gick hem till Melinda som bodde precis bakom. SEn gick vi tebax till busshållplatsen där carro&josefin satt. Sen kom bussen dårå och vi åkte hem. hahah fan vad intressant det här inlägget blev ! :D Imorrn ska jag och kimberly åka ngn stans och göra en sak, sen efter ska vi räkna "vekcnas blogg" rösterna(tror jag) Så fortsätt rösta !

fett jobbigt, snart börjar skolan oxå-.- sen är det fett långt till nästa lov, eller ? Vill bafra ha sommarlov nu , vad skönt de skulle vara. Det är så jävla kallt ute nu ! frös i hjäl ute! och det var typ 10 - ?
Juste ni får inga bilder i det här inlägget, för när jag ska ladda över dom från mobilen så stängs typ hela datan av ?! så jag vet inte vad jag ska göra. För det är skit tråkigt med inlägg utan bilder . haha aja, cp inlägg :S Hejdå !  Hannah

glöm inte:http://finasteflikkorna.blogg.se/2010/january/ni-ar-med-i-veckans-blogg-lanka-inlagget.html#comment


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0