jag älskar dig mest !

den 28 april för exakt ett år sen var det första gången jag träffade dig . det var den dagen mitt liv förendrades om jag inte hade träffat dig så hade jag inte vart den jag är idag & det är bra ! du är den som alltid finns där alltid ställer upp . du är den som har vart med på alla i min familjs födelsedagar hihi & jag på din jag var den första som grattade dig 00:00 . du är så jävla underbar så att ingen kommer att fatta vad du betyder för mig jag vet att alla alltid tar oss oseriöst bara för att vi alltid driver haha men och , jag bryr mig inte . det är vi som alltid gör likadant , pratar likadant & härmar varanndra men det är det som gör oss till dom två roliga töntar som vi är eller hur ? samma kläder och allt . det här är ju bara början . hannahshoe & kimberlysflicka , hannah retard bekking & kimberly retard wremborn ! du är så jävla perfekt hannah du är allt jag har önskat mig du är min bästis min korv när jag är hungrig (haha) mitt täcke när jag fryser & min veeen när jag är mobbad(skämt)! . jag vet att en dum text inte kmr hjälpa digatt förstå men du ska alltid veta att jag ställer upp ovasett .
jag älskar dig föralltid Hannah Helena Bekking


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0