svar till hannahs inlägg : JAPP !

nu sitter jag hemma hos emelie vi ska snart dra in till stan och typ kolla på bio -.- alltid att emelie nvill det och inte jag men aja får väl titta på den för hennes skull haha ! men nu har vi nyss sminkat oss , men juste nu ska jag bäretta om igår det började med att vi åkte till tc och typ åt & träffade malin & melinda snabbt sen solade vi solarium & vi blev fätt bruna ! sen efetre va klockan typ 8 då gick vi till bussen och bussen gick inte för en en timma efter så vi bästääämmde oss för att åka till oliver som var hos sin mamma i stan & när vi var vid gullmars så säger han att han har gäster likson , vafan ? så vi fick vända och åka hem . fast juste vi åkte först till alleplan och hyrde film & köpte godis (a) men vi hyrde en shoppa holics bäkennelse VAFAN jag kan ju inte stava jag vet men skit samma jag tror ni fattar endå , sen ikväll kanske jag ska vara m emelie fall hon vill annars träffar jag någon annan behöver vara ute lite , nu ska jag iaf snart åka eller vi ska  snart åka . imorogn kanske jag ska träffa källan men det är inte säkert än .  det här måste blivit det längssta inlägg som jag har skrivit sen vi startade den häs bloggen , eller ? hejdå bloggen /k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0