TC&JOSSAN

Är egentlkigen inte på blogghumör just nu men bloggar ändå -.- Idag va jag med Jossan och vi åkte till tyresö centruim och där träffade vi Johanna & källan ,sen så träffa vi Kimberly & Melindao ch lite senare kom Malin&JOhanna. SÅ jag,jossan,malin,johanna,johanna & källan gick till Ben and jerrys och käkade glass och tog lite fina bilder ;) Men kan inte lägga upp mina bilder som jag tog för då slutar internät typ funka :S skit konstigt , men iallafall. Sen åkte jag och Jossan till gården och vi gick hem till lilloliver där Tobbe och oliver va. Sen va vi där ett tag, sen gick vi till Danne och kollade på film. sen åkte vi hem. där sktrev jag lite om min dag.
Pusssssss / Hannah 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0