YES

Har du mer än 20 st sms i inkorgen?  aa

Vad står det i ditt andra? titta

Och vem var det ifrån? dunderkuken / kimberly haha ? 

Är han/hon snygg? ja ofc haha

Smsar ni ofta? Ja jätte ofta!

Vad står det i ditt 18:e sms? ah<3
Och det var ifrån? carro

Är han/hon farlig? nej snäll ;)

Hur farlig? inte farlig hha

Om du kollar igenom hela din inkorg, vilka har skrivit till dig då?  haha många

Smsar du ofta? haha aa :D

Hur många sms har du skickat? i hela mitt liv eller vadå ? haha mer än 1000 iaf

Hur många mms? det vet jag inte

Är du beroende? hahah aa av min mobil

Vem smsar du mest med?  Kimberly tror jag

Vem ringde du senast? pappa

Vem ringde dig senast? Kimpan

Om du går in på dina bilder i mobilen, vad är det första du ser? Hur många bilder har du på mobilen? en bild p¨mig :) har bara 14 bilder, ny mobil !

 
Vilken är din favoritbild? en skit söt bild på jossan som togs idag :D


Kommentarer
Postat av: filippa

fil blogg, saknar dig hannah !

2010-01-02 @ 23:33:20
URL: http://sexibitches.blogg.se/
Postat av: luckeboi

sv; Jag med! Tack så mycket, nu blev jhag glad :P Följa varandra på bloglovin?

2010-01-02 @ 23:48:11
URL: http://lifeoflucke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0